کمک به نیازمندان

بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به نیازمندان کمک می‌کنید. تنها کافی‌ست شارژ سیم کارت اعتباری و پرداخت قبوض خود را از طریق مبیر. آی آر (mobir.ir) انجام دهید تا سود حاصل از آن به عنوان هدیه‌ی شما به نیازمندان تعلق بگیرد. این هدایای به ظاهر کوچک شما با باطنی بزرگتر از آنچه که فکرش را بکنید گره از کار خیلی از نیازمندان باز می‌کند. و باز هم تکرار حدیث امام علی علیه السلام خالی از لطف نیست:

هر کار خیری را انجام دهید و آن را کوچک مشمارید، که کوچک آن هم بزرگ و کم آن زیاد است.

زندگی خیلی از ما رو به راه است ولی طوری جلوه می‌دهیم که انگار در جهنم زندگی می‌کنیم! و این ناشکری است!

همین که زیر یوغ دیگران نیستیم و بر روی پای خود ایستاده‌ایم هزاران مرتبه خدا را شکر کنیم. البته این شکر باید عملی باشد. باید برای سپاسگذاری از نعمتهایی که خداوند به ما عنایت داشته کاری بکنیم.

شرکت در طرح مبیر شاید بتواند گوشه‌ای از این شکر عملی باشد. هدیه‌هایی که با خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در قلک مبیر ریخته می‌شود را دست کم نگیریم. سود سرشاری از خرید شارژ و پرداخت قبض حاصل می‌شود که تماماً به حساب شرکت‌ها، بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی واریز می‌شود. انشاء الله با استقبال و اطلاع رسانی دوستان این طرح به طور گسترده اجرا شود و بخشی از این سود کلان نصیب مبیر شود تا تماماً بدون برداشت هیچ هزینه‌ای صرف نیازمندان شود.

در حال حاضر مبیر تنها توسط یک شخص اداره می‌شود لذا از دوستانی که تمایل به همکاری در زمینه‌ی تبلیغات، نویسندگی، طراحی و ... دارند خواهشمندم با رایانامه‌ی (mobir.ir@gmail.com) مکاتبه کنند.